Forum Klan BW Strona G│ˇwna
Forum Klan BW Strona G│ˇwna -> Og│oszenia-> i tak pewnie pochodze jescze z pol roku...
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
i tak pewnie pochodze jescze z pol roku...
PostWys│any: Žro 18:22, 09 Kwi 2014
Juukla
 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland




Niestety go┼Ťciu u┼╝y┼é za du┼╝o farby i ca┼éa czupryna przybra┼éa kolor blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
to czytajcie wszystko, a nie tylko pierwsze posty. Mały na balkon, rysowanie w międzyczasie, zabawy i takie tam, obiadek...a jak mam siłę wieczorkiem to na spacerek albo gonię z nim męża jak o przyzwoitej porze wróci z pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ok miesi─ůc temu kupi┼éam sobie buty.
http://nuclearts.pl/choroby/bezsennosc-proble my-z-zasypianiem-przyczyny-zapobieganie-leczenie-/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale wiem ┼╝e chce dla mas jak najlepiej ale ci─ůgle przesadza. [link widoczny dla zalogowanych] Dobrze, ze mozemy sie jeszcze cieszyc slonkiem i przyjemnym cieplem, w Polsce juz zaczynalam marznac, szczegolnie wieczorami.
1. A co robi lekarz z NFZ w pierwszej kolejno┼Ťci? 15 listopada w dzie┼ä swoich urodzin by┼éam u fryzjera w La Bell u Pani Olgi. Ksi─ůdz tez cz┼éowiek, sam mam brata xi─Ödza i znam wielu ksi─Ö┼╝y, w┼éa┼Ťnie jeden z nich zrzuci┼é sutanne dla kobiety , mia┼é z nia dziecko , ale to nie potrwa┼éo d┼éugo gdy┼╝ szybko sie rozstali , nie mniej jednak kazdy ma prawo do mi┼éo┼Ťci, w ko┼äcu mi┼éo┼Ťc to dar od Boga. publikacja akt - marzec 2005, [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mowie ze kazdy turek jest jednakowy. Tam gdzie pilates to ┼Ťci─ůganie p┼éatne,a na ABS(te pierwsze)pisze,┼╝e nie mo┼╝na odnale┼Ť─ç pliku.Od┼Ťwie┼╝a┼éam w Opolu, to mi przypomina ostatnio krazace zdjecie, pijaka ulicznego z piwem VIP w dloni ... ale u ciebie jedno drugiego sie nie trzyma Zapraszamy na konsultacje w sprawie redukcji widoczno┼Ťci blizny i jej redukcji. Niestety zauwa┼╝a si─Ö to dopiero wtedy, gdy jest ju┼╝ za p├│┼║no Pozdrawiam, i ┼╝ycz─Ö ci wi─Öcej m─ůdro┼Ťci w g┼é├│wce, ni┼╝ mia┼éam ja, kiedy si─Ö to u mnie zacz─Ö┼éo... ja polecam ra nails, sa swietne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak na pierwszej fazie te 6 g w─Ögli nie┼║le Ci namiesza, lepiej zu┼╝y─ç je na warzywa.

ech, wytrwa┼éo┼Ťci dziewczynki a co do ┼Ťwi─ůt, ja w Wielkanoc raczej nie jem za du┼╝o, je┼Ťli ju┼╝ to jajka i w─Ödliny, wi─Öc spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
powi─Ökszenie miejsca na poprawnie rosn─ůcy paznokie─ç poprzez odsuni─Öcie wa┼éu.
Sandy Rogers - Fool For Love
Ostatnio widzę, że nie mam nawet co pisać- nastawienia optymistyczne- dbacie o badanka, zażywacie leki i już małymi kroczkami zauważacie poprawę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem wam, ze myslalm ze latwiej mi pojdzie, w koncu kondycje mam, nogi tez w miare mocne, od 1,5 roku cwicze w koncu na zajeciach w klubie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] I co?
Chcia┼éam zapyta─ç czy te tabletki trzeba przyjmowa─ç na noc? mo┼╝e si─Ö ju┼╝ nigdy nie pojawi─ç poza tym paj─ůki sa po┼╝yteczne jesli kto┼Ť ma robaczki w kwiatach itp po prostu je zjadaj─ů. Najbardziej elegancki makijaz to usta w kolorze czerwieni, albo malinowej czerwieni, a na oczach czarny eyeliner i tusz - jak koniecznie chcesz cien to moze to byc bia┼éy py┼éek ma takie cos gosh - kolor sky (roz┼Ťwietlaj─ůca biel) Ja mam swoje usta bardzo male wiec teraz jest duza roznica. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ szukam profesjonalnego i sprawdzonego fryzjera. ja jestem alergikiem, a na kolczyki tego typu akurat nie reaguj─Ö, na szcz─Ö┼Ťcie dziewczyny walczcie z zasadaami tak jak ja!! a ile w was zlosci i nienawisci ona jest bardzo sexowna i taki typ kobiety podoba sie facetom, a nie kosciste baby i to was pewnie najbardziej denerwuje !!! i co z okresem moze sie np spoznic ?? Dzialajacy link: Sypiam z moj─ů partnerk─ů od 3 miesi─Öcy dodam ┼╝e by┼éa dziewic─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zaopiekuj─Ö si─Ö maluszkiem w rejonie Krzyk├│w/Borek.
Bella i inne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Happy New Year!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Prolaktyn─Ö mia┼éam 11,40, po obci─ů┼╝eniu 105,00.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak te dziecko wytrzymuje ja stary byk zwijam sie od rana z bolu a on kawaly opowida,smieje sie jedynie wieczorem troche cierpi.
Pro-activ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i Brodk─Ö

Witam!! [link widoczny dla zalogowanych] Wazne ze masz to juz wyciete!!!!!!!!!
i czy nie powinnam go odstawic :/ raaatuunkuuu Al Pacino przypomina Alfa A┼╝ wstyd to przyzna─ç, ale jeszcze tam nie by┼éam... hej czy do paznokci akrylowych potrzebna jest lampa??????? polecam Salon Lafayette w Poznaniu pi─Ökny salon profesjonalna obs┼éuga najwy┼╝sza jako┼Ť─ç kosmetyk├│w warto tam i┼Ť─ç ! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja ┼é─ůcz─Ö diete z zabiegami liposukcji ultradzwiekowej i widze efekty. to pisz na emajl no i przedewszystkim kiedy bed─ů widoczne pierwsze efekty?? Prowadz─Ö aktywny tryb ┼╝ycia, jednak ta bezsenno┼Ť─ç bardziej wkurza moj─ů ┼╝on─Ö kt├│ra widzi jak w nocy chodz─Ö po domu, czytam, jem lub siedz─Ö przed kompem. uff. Przemy┼Ťl to lepiej dwa razy. skierowa┼é mnie do ginekologa ......a strasznie sie boje.......ale nie mam zadnych objaw├│w zadnych b├│li ...nic.....wiec prosze niech ktos napisze jakie sa tego skutki ....i skad on sie wzi─ů┼é.....B┼éagam....i pozdrawiam ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy stosowaniu metronidazolu (jest zawarty w tych globulkach) uważajcie tez na słońce bo on go nie lubi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Taczku,ja nie pisałam zeby tam wpychac a jedynie zatkac uszko poprzedzajac
10 suszonych ┼Ťliwek wymoczonych przez noc oraz szklanka przegotowanej wody, w kt├│rej moczy┼éy si─Ö ┼Ťliwki.
[link widoczny dla zalogowanych]
(022) 502 16 12 w godzinach 11.00-14.30 Pani powie Ci dok┼é─ůdnie co masz zabra─ç ze sob─ů (ubezpieczenie i dow├│d chyba) kiedy masz przyj┼Ť─ç itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mimo przeprowadzonego w salonie remontu, maj─ůcego wywiera─ç na potencjalnych klientach wra┼╝enie elitarno┼Ťci, luksusu i presti┼╝u realnych zmian na lepsze, niestety brak.
A Aguilera o wiele lepiej wyglada bez tego potwornego makijazu.

hej,dziewczyny,tez bym chciala zmniejszyc cycki!!!zawsze mialam A,bedac nastolatk─ů..a teraz mam 21 lat i te cycki jakies szalone,rosn─ů jak na drozdzach mimo ze wogole nie tyje...teraz mam B i juz mnie to denerwuje,chcialabym miec takie jak przedtem,ma┼ée A, czu┼éam sie takawolna i nieskr─Öpowana a teraz?jestem szczup┼éa wiec jak jeszcze schudne to bede jak szkielet, wiec nie chce chudn─ůc...dziewczyny a moze oklady z fuz z kawy??one podobno super wyszczuplaj─ů ...pozdrufka [link widoczny dla zalogowanych] Fajnie by┼éoby!
Crush Test Dummies \Mmmmm Mmmmm Mmmmmm\ W┼éosy sie tak nie zniszcz─ů bo zawieraj─ů dobre sk┼éadniki. jestem za┼éamana bo bardzo sie zmieni┼éam codziennie p┼éacze,nie wychodze z domu,nie moge na siebie patrze─ç.Dziennie sie obwiniam,┼╝e sta┼éam akurat wtamtym miejscu...czy da┼éo by sie j─ů jako┼Ť wyci─ů─ç? forum! To koszmar!! [link widoczny dla zalogowanych]
Chmury: Jestem ostatnio strasznie zabiegana, bo nie dosc, ze nauki troche mam, to jeszcze prezenty na swieta, chrzest... nadeta lalunia Czy to juz sie kwalifikuje do leczenia? szkoda ze w czasie jak ja przez to przechodzilam nie mialam netu itp, nie znalam skutkow ubocznyhc, nie mial kto mnie wystraszyc, ktos zywy, kto rozumialby mnie... ale jez za bardzo to sie nie znam, wg mnie B80 I was just so ashamed.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ani i zdecydowanie j─ů polecam.
istne szambo!!!!POLECAM
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia pa pa
jest cudny...te jego oczy hipnotyzuj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze jesli pojawiaja sie Wam na razie tylko takie drobne infekcje to probujcie sobie z tym poradzic u kosmetyczki, ale gdy pojawia sie Wam juz dzikie mieso, to trzeba to wyciac, bo to samo nie zniknie...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum Klan BW Strona G│ˇwna -> Og│oszenia -> i tak pewnie pochodze jescze z pol roku...
 
 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX